Gdzie tkwi tajemnica sukcesu w poczynaniach marketingowych? Na pewno ogromne znaczenie ma fakt, do kogo dociera nasz przekaz. Czy trafia on w przysłowiową próżnię, czy też rozsiewany jest na chybił trafił. Oczywiście, największe szanse powodzenia ma kampania, gdzie nasza propozycja jest adresowana bezpośrednio do instytucji, które mogą być autentycznie zainteresowane naszą ofertą. Dlatego w momencie, gdy przystępujemy do działania prowadzącego do zwrócenia na siebie uwagi potencjalnych nabywców, warto skorzystać z możliwości, które daje uporządkowana i aktualna baza firm i przedsiębiorców. Dzięki niej możemy wyszukać naprawdę interesujące nas podmioty i wybrać spośród nich te, które w danym momencie wydają się nam najodpowiedniejsze. Warto przy tym zwrócić uwagę, że baza firm i przedsiębiorców ma kilka postaci. Czasami dysponujemy jedynie adresami pocztowymi, nieraz adresami mailowymi lub numerami telefonów. Największą wartość przedstawia baza, w której znajdziemy wszystkie informacje.